Ingen resa till Bruksvallarna

Mitt nästa snöläger var planerat i Bruksvallarna och skulle startat på tisdag i nästa veckan. Men eftersom det inte är så bra förutsättningar där nu och att väderprognoserna inte ser så bra ut så valde jag och övriga teammedlemmar i Team Arkmek att ställa in lägret. Dessutom dras jag ju fortfarande med min förkylning och som det känns nu så kommer det ta ett tag till innan jag kan börja träna. Förkylningen har vandrat runt lite i kroppen och naturligtvis så satte den sig på stämbanden lagom till att jag skulle ha en föreläsning i Göteborg i tisdags. Det blev en utmaning att genomföra den men med tanke på förutsättningarna så gick det bra tycker jag. Det var ett intresserat gäng som lyssnade och ställde mycket frågor vilket jag uppskattade. På bilden så försöker jag lära min snart 15 månader gamla dotter att åka rullskidor ;). Heja Mariell!


Kommentarer
Postat av: Rickard Bergengren

Kul! Det ska börjas i tid! Hoppas du blir frisk snart, kör du BSK-rännet?

2011-11-19 @ 17:45:32
URL: http://www.rickardbergengren.se
Postat av: Marie

VÄRLDENS SÖTASTE TJEJ! Love u both!

2011-11-20 @ 14:18:02
Postat av: Markus

Rickard>> Ja det gäller att börja i tid;). Läste på din blogg, bra sida och kul att du får hjälp med utrustningen. Om jag blir frisk så kanske jag kör i Borås. Du då?

2011-11-21 @ 23:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0