Tävlingpremiär med efterföljande halsont och feber

I lördags var det äntligen tävlingspremiär i skidspåret. Efter att arrangören fått ihop en fin bana i Bruksvallarna blev det tävlingspremiär där. Jag hade hoppats på en betydligt bättre premiär. Jag  blev 119:e man. Men såhär i efterhand förstod jag att det jag hade känt i kroppen på fredag kvällen och lördagen inte var som vanligt. Nästan direkt efter loppet så kände jag mig lite konstig i halsen som bara blev värre. Jag och Anton Järnberg reste hem samma dag som tävlingen var. Under hemresan fick jag ordentligt ont i halsen och sista biten hade jag feber. Det blev en riktigt jobbig hemresa för när man känner sig så här vill man bara ligga i sängen.... Men resan blev betydligt lättare med tanke på att jag hade sällskap av Anton. Nu hoppas jag att detta går över så fort som möjligt.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0