Seger i anrika Västgötaloppet

Det blev seger i årets Västgötalopp. Jag är givetvis väldigt glad och nöjd över vinsten efter att haft ett bra stöd utefter banan. Under loppet så var vi en tätklunga som blev mindre och mindre. Till slut var vi 4 stycken som var kvar till slutet av loppet. 500 meter innan mål gick jag på hårt och lyckades vara först i sista kurvan innan upploppet och där gav jag max. Jag skar målinjen först med drygt 5 meters marginal till min träningskompis Anton Järnberg och han i sin tur var före Marcus Johansson och även han är min träningskompis. Tyvärr har jag varit väldigt dålig på att uppdatera min blogg och ber läsare om ursäkt för det. Men denna hösten har varit väldigt händelserik på många sätt. Vi har bl a flyttat till hus :) och jag har börjat ett nytt jobb :). Men allt handlar om prioriteringar så jag hoppas jag uppdaterar min blogg oftare i fortsättningen. Om några timmar åker jag till Italien för Marcialonga. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Martin

Härligt jobbat! Lycka till i helgen!

2013-01-25 @ 23:45:37
Postat av: Markus

Tackar!

2013-01-30 @ 23:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0