Träning med Smålands skidförbund

I helgen var jag ansvarig för att juniorer och seniorer fick hård träning i mina hemmatrakter. Jag ordnade ett träningsprogram som vi följde med individanpassat schema för var och en av lägerdeltagarna. Vi hade fint väder hela helgen förutom att sikten inte var speciellt bra idag på Komosse där vi sprang en löprunda. Med bra sikt på mossen kan det vara lite svårt att veta var man är på mossen då det mesta ser likadant ut vilket nu var ännu svårare med tanke på att det låg en tjock dimma över hela mossen. Man såg inte mer än 50 meter framför sig. Därför rörde vi oss inte alltför långt ifrån spångarna så vi visste på ett ungefär var vi var.

Vi genomförde träningen så som jag hade tänkt mig och det var ett härligt gäng, bra stämning och jag hade bra assistans av bra ledare.


Mariell på prisutdelningen på Stora Torget i Borås efter Kretsloppet. Hon verkar vara lika glad som pappa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0