Arkmek och Torsby istället för Bruksvallarna

Helgen som var så hade Magnus Johnsson 40-årskalas och firade samtidigt lite andra grejer bl a att Arkmek firade 20 år. Vilket kalas! 400 gäster var med och det innehöll det mesta man kan tänka sig. Fantastisk god mat, grym musikunderhållning, komiker, trollkar, fyverkeri och mycket mer. Jag och Marie tyckte festen var helt oförglömlig och det dröjer nog ett tag innan jag blir bjuden på något liknande....

I måndags så åkte jag till Torsby direkt efter jobbet. Egentligen så skulle jag till Bruksvallarna men eftersom det inte är åkbart där ännu fick det bli tunneln istället. Men tanken är att jag ska vara med på lördagens tävlingspremiär i Bruksvallarna så jag hoppas de får ordning på snön så att tävlingarna blir av. Jag har hunnit med 2 pass i tunneln som är välbesökt på grund av snöförhållandena runt om i Sverige.

Kommentarer
Postat av: birgitta

Hoppas, hoppas att snön kommer. Idag känns vintern oerhört långt borta; strålande sol och 12 plus. Makalöst!Jag håller tummarna för snö i Bruksvallarna

2011-11-09 @ 16:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0