Första snön

Jag har varit i Torsby sedan i lördags kväll och hunnit med några pass i skidtunneln. Det är första gången jag åker skidor sedan i mars och det känns lite ovant. Som vanligt känns skidorna ovanligt långa.... Tyvärr så är det inte riktigt lika roligt att åka i tunneln som utomhus och på riktig snö, väldigt långt ifrån faktiskt. Men jag kan trösta mig med att det inte finns så många andra platser i Sverige just nu där man kan åka skidor. Jag vet bara ett ställe till och det är Östersund. Jag har haft sällskap här av bl a klubbkamrater. Det var ett imonerande gäng ungdomar som var här. Det var fullt av rödklädda åkare i tunneln. Kul att se. Nu återstår det bara ett pass i tunneln sedan bär det av hemåt igen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att ha dig hemma igen :)

Får väl hoppas att det blir snö här hemma snart så du kan åka skidor här. "Sommarälskare" som jag är hoppas jag ändå detta för ju mer snö här, ju mer dig här!

2011-11-04 @ 13:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0