Det var längesedan

Nu har det gått alldelse för lång tid innan jag skrivit. Jag ber om ursäkt för det till ni som läser.

Efter min vurpa så fick jag träna begränsat i några dagar. Det som satte störst hinder för träningen var axeln men det som gjorde mest ont och höll i sig längst var min näsa men det påverkar inte min träning nämnvärt.

Det har varit fullt upp de senaste 2 veckorna. Jag har bl a varit på några längdträffar för min sponsor Sportmarket(Fischer och Swix). Det har varit roligt och jag har haft sällskap av Anton Järnberg och jag tycker vi jobbade på bra i Göteborg. Jag har även varit på längdträff i Trollhättan och det är faktiskt lite därför jag uppdaterar bloggen. För en bekant som besökte träffen kommenterade faktiskt att jag inte uppdaterat på länge. Jag tyckte det var väldigt kul att höra att han läste bloggen och samtidigt fick jag lite dåligt samvete. Jag trodde faktiskt att min läsarkrets var mer lokal men jag blev glatt förvånad att jag har läsare mer än hemomkring.

I lördags innan längdträffen så åkte jag en fin rullskidstävling, Rådarullen. Jag blev 3:a och jag fick jobba på hela vägen för att hänga med in till spurten men väl där hade jag inget att sätta emot och fick nöja med att bli 3:a och fått ett riktgit bra träningspass inför vinter. Det var ganska blött hela tiden och jag var väldigt nöjd med att ha monterat på stänkskärmar till loppet på mina Swenor Alu Tech racing men vad hjälper det när alla andra kör utan.... Jag var brun i ansiktet av allt stänk från andras hjul. Tur att jag som vanligt hade mina Casco (SX 20) brillor på mig så jag i alla fall kunde se utan problem.

Imorgon är det dags för årets 4:e bröllopsfirande. Tidigare år har det ungefär varit ett bröllop vart annat år och i år blir det fyra....

Ha de fint!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att kommentaren på Intersport hade avsedd effekt!!Thomas i Vänersborg

2011-10-27 @ 22:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0