Ny samarbetspartner

Jag är glad över en ny samarbets partner. Det är Tranemo Däckservice som ska hjälpa mig så att jag tar mig fram på ett säkrare och mer energisnålt sätt på vägen med min bil. Jag tackar för det och ser fram mot vårat samarbete.

I söndags så sprang jag Grabbataget i Borås. Tävlingen gick ganska bra och jag blev 5:a (skulle egentligen blivit 4:a om jag sprungit rätt men jag får skylla mig själv och alla 10 första löparna sprang fel så jag var inte ensam....). Det var ett steg framåt i alla fall sedan UT-milen. Men när vi (familjen) gav oss iväg på morgonen så kände jag att något inte var helt rätt i kroppen och efterloppet så började det kännas ändå mer i halsen. Senare på kvällen hade jag feber.... Det är bättre nu men väldigt tråkigt för nu missar jag Göteborgsvarvet. Det är ett fantastiskt evenemang och en härlig tävling att få uppleva. Men det är inte mycket att göra åt utan bara ta det lugnt med träningen och hoppas på att det går över så fort som möjligt.

Här nedan ser ni min bil med den nya reklamen (DÄCKTEAM).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0