Längdträffar

Träningen går bättre nu även om det var en seg förkylning. Det tog drygt 2 veckor utan träning. Till en början tränade jag även om förkylningen inte ville släppa greppet helt. Men nu känner jag mig fullt frisk och tränar så mycket jag hinner med :) . Jag försöker klämma in så många träningspass som möjligt mellan alla längdträffar i vårt avlånga land.... Vid sidan av min skidåkning så jobbar jag för Swenor (rullskidor) och Rode (skidvalla) Sverige så just nu är det mycket att göra. Det är roligt på längdträffarna för man märket att skidintresset bland allmänheten är stort. Imorgon blir det dubbelpass för att senare på dagen bege sig till huvudstaden under några dagar med ännu fler längdträffar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0